Aktualności:

1 października 2019 | Białystok | Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Białymstoku

Rozpoczęliśmy swoją przygodę z #SuperKoderami!

Szkoła

6 września, pod okiem Pani Anity Szymańskiej i Pani Moniki Markiewicz-Trosko, odbyły się pierwsze zajęcia organizacyjne z programu Fundacji Orange #SuperKoderzy. Ścieżka edukacyjna, którą wybraliśmy, czyli “Majsterkowicze 2.0”, niezwykle nas zainteresowała. Więcej szczegółow już wkrótce. 🙂

Czytaj dalej
30 września 2019 | Wojaszówka | Szkoła Podstawowa im. Kajetana Trybusa w Wojaszówce

Szkolenie w Krakowie

Szkoła

Bardzo mile przyjęliśmy wiadomość, o tym że nasza szkoła została zakwalifikowana do wzięcia udziału w programie Orange. W związku z nadchodzącymi nowymi wyzwaniami dwie nauczycielki z naszej szkoły: Mariola Radwańska-Gibadło oraz Pani Ania Chrobak wzięły udział w szkoleniu w Krakowie. Na zajęciach poznałyśmy zasady programu, harmonogram zajęć oraz w miłej atmosferze zgłebiałyśmy arkana mbotów:) Serdecznie […]

Czytaj dalej
29 września 2019 | | Szkoła Podstawowa im. Stanisława Ligonia w Truskolasach

Przed rozpoczęciem zajęć

Bardzo ucieszyła nas wiadomość, że znaleźliśmy się w gronie szkół zakwalifikowanych do programu #Superkoderzy. Nasza szkoła realizuje ścieżkę „Poszukiwacze skarbów”, czyli kodowanie na historii. W związku z realizacją projektu dwie nauczycielki uczestniczyły w intensywnym szkoleniu w Opolu. Uczestnicy szkolenia poznali zasady funkcjonowania programu, sposób realizacji poszczególnych zajęć, a przede wszystkim mieli okazję pobawić się mBotami […]

Czytaj dalej
27 września 2019 | Truskolasy | Szkoła Podstawowa im. Stanisława Ligonia w Truskolasach

Przed rozpoczęciem zajęć

Bardzo ucieszyła nas wiadomość, że znaleźliśmy się w gronie szkół zakwalifikowanych do programu #Superkoderzy. Nasza szkoła realizuje ścieżkę „Poszukiwacze skarbów”, czyli kodowanie na historii. W związku z realizacją projektu dwie nauczycielki uczestniczyły w intensywnym szkoleniu w Opolu. Uczestnicy szkolenia poznali zasady funkcjonowania programu, sposób realizacji poszczególnych zajęć, a przede wszystkim mieli okazję pobawić się mBotami […]

Czytaj dalej
26 września 2019 | MAŁOGOSZCZ | SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 24 LUTEGO 1863 R. W MAŁOGOSZCZU

Pierwsze zajęcia z programowania za nami 😉

Uczniowie zaczęli od powtórki podstawowych poleceń w Scratchu, a zeszłoroczni #SuperKoderzy przywitali się z mBotami. W najbliższym czasie zaczynamy realizację nowej ścieżki edukacyjnej Cyfrowi DJe. Ogromnie cieszy fakt, że chętnych na zajęcia nie brakuje i w tym roku mamy aż cztery grupy. Działamy, programujemy, a przy tym świetnie się bawimy. Zobaczcie sami 😍

Czytaj dalej
25 września 2019 | Łódź | Zespół Szkół Salezjańskich im. ks. Bosko w Łodzi

Pierwsza grupa #SuperKoderów rozpoczęła zajęcia :)

W połowie września 10 uczniów klas piątych naszej szkoły spotkało się na pierwszych zajęciach ścieżki “Majsterkowicze”. Najpierw porozmawialiśmy, czym różnią sie maszyny od robotów. A potem ropakowaliśmy zestawy, które będziemy budować przez kilka najbliższych spotkań.

Czytaj dalej
25 września 2019 | Tarnów | Niepubliczna Niepłatna Szkoła Podstawowa w Tarnowie

SuperKoderzy z Tarnowa już programują!

Wrzesień to nie tylko początek roku szkolnego, ale także początek (miejmy nadzieję) długiej przygody z programowaniem. Choć sama idea programowania dzieciom obca nie jest, gdyż programujemy już od wczesnych klas szkoły podstawowej (chociażby Scratch), to nauka języka HTML i CSS stanowi dla nich nowe doświadczenie. Zaczynamy od podstaw – czym jest HTML, jak się za […]

Czytaj dalej
24 września 2019 | Ujazd | Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Ujeździe

W PSP Ujazd ruszyła realizacja programu #SuperKoderzy!

Ruszyła realizacja #SuperKoderów! To ogólnopolski program edukacyjny Fundacji Orange, którego najważniejszym elementem jest nauka programowania. Uczestniczymy w nim w ramach projektu “Odkrywcy świata”. Uczniowie klasy 4a wzięli udział w ciekawych zajęciach na lekcji przyrody. Poznawali specyfikę wiatru. Przeprowadzali ciekawe przyrodnicze doświadczenia. Dokładnie je obserwowali i analizowali ich wyniki. Dokonywali pomiarów kierunku i siły wiatru. Kolejne zajęcia zaplanowane są w pracowni komputerowej, […]

Czytaj dalej