Aktualności:

Oto nasz nowy szyfr o nazwie GA-DE-RY-PO-LU-KI. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi 😉 Tymczasem #SuperKoderzy odkodowali zaszyfrowany w ten sposób hymn Polski. Tak wciągnęli się w zadanie, że kodowali jeszcze długo po tym zadaniu. Zakodowali tym sposobem na przykład wiele miast Polski. A tak zaszyfrowali nazwę miejscowości, w której położona jest szkoła: FGNKGNPWP.

Czytaj dalej
21 listopada 2018 | |

“Code for the Planet” – Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu

W ramach Tygodnia Kodowania, który odbył się w październiku,  #SuperKoderzy z “czwórki” postanowili wziąć udział w konkursie „Code for the Planet”. Dawid, Mateusz, Dawid, Mikołaj i Maciek podjęli się realizacji zadania nr 1: Plastik i oceany. Chłopcy stworzyli gry w Scratchu, które nawiązują do wykonania misji konkursowej: ograniczanie zużycia plastikowych toreb. Natomiast Stasiu skupił się […]

Czytaj dalej
21 listopada 2018 | Dłużyna | Szkoła Podstawowa w Dłużynie

Programowanie w Scratch-u

W listopadzie Superkoderzy ze Szkoły Podstawowej w Dłużynie poznali możliwości programu Scratch. Tworzyliśmy prosty kalkulator oraz grę. Każdy uczeń samodzielnie wykorzystywał wiedzę z zakresu informatyki i matematyki. Teraz czas na programowanie robotów DO DZIEŁA !!!.

Czytaj dalej
21 listopada 2018 | Jastrzębie-Zdrój | Szkoła Podstawowa Nr 23 im. ks. prof. Józefa Tischnera

Młodzi patrioci i nasi przyjaciele. Poznajemy sąsiadów Polski, ich kulturę i zwyczaje.

Dopiero miesiąc nauki za nami a my zwiedzamy i poznajemy kraje sąsiedzkie – niestety tylko wirtualnie i palcem na mapie. Jednak z ogromnym zaciekawieniem. Kolejny raz dużo frajdy nam sprawiła nauka z ozobotami, dla których wytyczaliśmy drogę po konturze mapy Polski.  

Czytaj dalej
21 listopada 2018 | Jastrzębie-Zdrój | Szkoła Podstawowa Nr 23 im. ks. prof. Józefa Tischnera

Młodzi Patrioci. Polska – położenie geograficzne i kierunki świata.

A dzisiaj czas na pracę z mapą. Uczniowie odszukiwali na mapie swój kraj, największe miasta, morze, góry i rzeki oraz sąsidujące z nim państwa. Utrwalali znajomość głównych kierunków świata. Doskonale poradzili sobie z wytyczeniem drogi nad morze. Ćwiczyliśmy umiejuętności orientacyjno-przestrzenne wykorzystując matę edukacyjną.

Czytaj dalej