Aktualności:

24 grudnia 2019 | Uście Gorlickie | Zespół Szkół w Uściu Gorlickim

Superkoderski Mikołaj

Szkoła

Przed Świętami Bożego Narodzenia na nasze Superkoderskie zajęcia dotarł “Mikołaj”. Oczywiście przyniósł ze sobą prezenty w postaci koszulek i gadżetów dla uczestników zajęć. Dziękujemy za podarunki!

Czytaj dalej
23 grudnia 2019 | Klebark Wielki | Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Chmielewskiego

W świecie robotów i nie tylko…

Szkoła

Uczniowie klasy piątej realizują ścieżkę edukacyjną Dziennikarze Przyszłości w ramach projektu Fundacja Orange #SuperKoderzy. Uczniowie otrzymali prezenty nadesłane przez Fundację Orange, a już niedługo skorzystają ze sprzętu multimedialnego zakupionego dzięki pozyskanym w ramach projektu funduszom. 😊😊😊 Wszysycy są niezwykle zadowoleni z uczestnictwa w programie #SuperKoderzy.

Czytaj dalej
Szkoła

Za nami kilka tygodni kodowania. Jesteśmy różni i różnie pracujemy, ale kodowanie zachwyca wszystkich. Klasy czwarte głównie skupiały się na pracy z matą do kodowania. Zaczynamy już wykorzystywać nowe umiejętności również na lekcjach! Klasy piąte i szóste działały ze scratchem i ozobotami. Okazało się, że precyzja nie jest dobrą stroną wszystkich, ale moc jest z […]

Czytaj dalej
20 grudnia 2019 | Warszawa | Szkoła Podstawowa im. Samuela Bogumiła Lindego

Grudzień z #SuperKoderami…

Szkoła

Ten miesiąc w Szkole Lindego z #SuperKoderami był wyjątkowy, bo bardzo świąteczny: skonstruowaliśmy grającą choinkę z użyciem sprzętu Makey Makey, którą prezentowaliśmy w czasie kiermaszu charytatywnego organizowanego w naszej szkole, tworzyliśmy ciekawe sample i uczyliśmy się, jak je miksować oraz dodawać do nich różne efekty w programie Audacity. Świątecznie było również ze względu na… prezenty, […]

Czytaj dalej
19 grudnia 2019 | Kaczyna | SOSW w Kaczynie

Legenda o Lechu, Czechu i Rusie

U nas świątecznie, ale nie zapominamy o SuperKoderach. Na zajęciach uczniowie przypomnieli sobie znaczenie słowa “legenda”, wysłuchali legendy o ” Lechu….”, opowiedzieli ją i ułożyli do niej historyjkę obrazkową. W dalszej części zajęć, podzieleni na grupy zakodowali trasy wędrówek braci. Trochę mieliśmy problemu, gdyż momentami Ozoboty nie chciały nas słuchać. Ostatecznie udało się przejechać trasy.

Czytaj dalej