Aktualności:

17 września 2019 | Brodowo | Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Brodowie

Scratch po raz pierwszy….

Szkoła

4 października 2019 r. 12 uczniów (jeden niestety był nieobecny) w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Brodowie rozpoczęło naukę kodowania i budowania robotów na ścieżce edukacyjnej Majsterowicze 2.0.  Pierwszym krokiem było poznanie programu Scratch, który przygotowuje do programowania zachowań robotów. W tym dniu uczniowie poznali podstawowe elementy programu, jak “duszek”, tło, bloki skryptu i zasady ich […]

Czytaj dalej
17 września 2019 | |

Witaj, świecie!

Szkoła

Witaj na witrynie Superkoderzy Sites. To twój pierwszy wpis. Edytuj lub usuń go, a następnie rozpocznij blogowanie!

Czytaj dalej
30 sierpnia 2019 | Łódź | Zespół Szkół Salezjańskich im. ks. Bosko w Łodzi

Szkolenie dla liderów programu #SuperKoderzy

20 sierpnia w naszej szkole odbyło się szkolenie dla lokalnych liderów programu #SuperKoderzy. Miałyśmy możliwość programowania robotów LOFI. Bawiłyśmy się wspaniale. Poznałyśmy scenariusze ścieżki tematycznej “Majsterkowicze”, przetestowałyśmy wszystkie zadania i ćwiczenia. Dzięki temu już niedługo nasi uczniowie będą mogli uczestniczyć w wyjątkowych zajęciach uczących programowania w praktyce, rozwijających kreatywność, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole. Agnieszka GryszkalisIzabela Janik

Czytaj dalej
30 czerwca 2019 | Łódź | Zespół Szkół Salezjańskich im. ks. Bosko w Łodzi

Będziemy realizować projekt!

Właśnie dowiedzieliśmy się, że udało się nam dostać do grona 150 szkół, w których zostaną zorganizowane te fantastyczne zajęcia. Będziemy składać roboty, a potem je programować! W 30-sekundowym filmie przekonaliśmy Fundację Orange, że warto nas wybrać do realizacji programu.

Czytaj dalej
10 czerwca 2019 | Poznań | Szkoła Podstawowa nr 58 im. Jerzego Kukuczki w Poznaniu

Jak roboty czują?

Szkoła

W maju zaczęliśmy pracę z robotami Lofi od lekcji z czujnikami. Ale za nim do tego zadania przystąpiliśmy poznaliśmy budowę robotów, przeczytaliśmy instrukcję i złożyliśmy jednego robota, którego pozostawiły nam poprzednie trzy grupy zajęciowe.

Czytaj dalej