Aktualności:

2 grudnia 2017 | Lubsko | Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego

Spotkanie z Czarnoksiężnikiem z Krainy Oz. Odczytujemy i nagrywamy dialogi z historii w języku angielskim.

Na zajęciach w dniu 01.12.2017 r. czytaliśmy w języku angielskim skróconą wersję powieści “Czarnoksiężnik z krainy Oz”. Poznawaliśmy słownictwo w języku angielskim i czytaliśmy dialogi. Oglądaliśmy też klip z filmu “The Wizard of Oz”, który #Superkoderom bardzo się spodobał. Uczniowie otrzymali kopie scenariusza i dzieliliśmy role. Wyjaśnialiśmy nieznane słownictwo. Zajęcia w tym dniu trwały dłuuuugo, […]

Czytaj dalej
1 grudnia 2017 | Milanówek | Szkoła Podstawowa nr 1 im.ks.P.Skargi

Działa!!!

Ostatnie dwa spotkania upłynęły nam na dokończeniu składania Lofiego, dokręceniu śrubek i podłączeniu naszych robotów do prądu (komputera). Ogromną radość sprawiły nam zapalone kontrolki w lofibrain. Sprawdziliśmy wszystkie czujniki – wszystkie działały!!!  Największym powodzeniem cieszył się potencjometr używany na różne sposoby 🙂 Za tydzień – programujemy!!!!

Czytaj dalej
1 grudnia 2017 | |

Witaj, świecie!

Szkoła

Witaj na witrynie Superkoderzy Sites. To twój pierwszy wpis. Edytuj lub usuń go, a następnie rozpocznij blogowanie!

Czytaj dalej
1 grudnia 2017 | |

Witaj, świecie!

Szkoła

Witaj na witrynie Superkoderzy Sites. To twój pierwszy wpis. Edytuj lub usuń go, a następnie rozpocznij blogowanie!

Czytaj dalej
30 listopada 2017 | Kutno | Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Władysława Jagiełły w Kutnie

Witamy! Superkoderzy to my!!!!

Dziękujemy za upominki. Koszulki są świetne. Z dumą będziemy je zakładali na nasze zajęcia, bo Superkoderzy są wśród braci szkolnej. Na kolejnych naszych zajęciach pogłębialiśmy swoją wiedzę z programowania. W zespołach tworzyliśmy grę „tabliczka mnożenia”. Poznawaliśmy w ten sposób nowe bloki i utrwalaliśmy już poznane. Superkoderzy już niebawem zaczną budowy robotów. Już nie mogą się tego doczekać. […]

Czytaj dalej
30 listopada 2017 | Kutno | Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Władysława Jagiełły w Kutnie

Trzy, dwa, jeden…start. Zaczynamy naszą przygodę z programowaniem.

Chcąc powołać do życia nasze roboty musimy nauczyć się języka Scratch. Podczas pierwszych zajęć poznajemy całą aplikację, jej interfejs i funkcjonalność. Poznaliśmy duszka, dowiedzieliśmy się co to scena, kostium i skrypt, a z pomocą klocków stawiamy pierwsze kroki w kodowaniu. Na naszych ekranach pojawiają się różne animacje i gry, np. pływamy w głębinach oceanu razem z […]

Czytaj dalej