Aktualności:

30 maja 2019 | Śrem | Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Śremie

Ostatnie zadania #Superkoderów

Szkoła

Przygoda, która zaczęła się jesienią dobiegła końca. Maj był bardzo pracowity, pełen wyzwań i dobrej energii. Utrwaliliśmy m.in. znajomość legend związanych z Gnieznem, Warszawą i Krakowem. Poznaliśmy ciekawe narzędzie Popplet, przy pomocy którego stworzyliśmy mapę myśli związaną z wybraną legendą. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, jak ciekawie można tworzyć notatki i utrwalać wiedzę. Zaangażowaliśmy się w […]

Czytaj dalej
30 maja 2019 | Kalisz | Szkoła Podstawowa nr 21 w Kaliszu

To już jest koniec 😉

Kończymy przygodę z programem #SuperKoderzy (na czas wakacji tylko, mamy nadzieję!). Przez te kilka miesięcy zobaczyliśmy, że programowanie nie jest takie trudne, roboty są przyjazne, a informatyka może być dobra zabawą. Było super! 😁

Czytaj dalej
30 maja 2019 | |

Dziękujemy :)

Szkoła

Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować Fundacji Orange za możliwość udziału w programie #Superkoderzy oraz firmie Lofi Robot za pomoc w realizacji projektu. Dzięki udziałowi w Superkoderach mogliśmy zdobyć wiele cennych umiejętności takich jak majsterkowanie, programowanie czy wzajemna współpraca. Nauczyliśmy się też cierpliwości (bo przecież nie od razu wszystko nam wychodziło) oraz logicznego myślenia. DZIĘKUJEMY 🙂

Czytaj dalej
30 maja 2019 | |

Pojedynek robotów.

Szkoła

Wiemy już jak sterować naszymi robotami, więc na korytarzu szkolnym urządziliśmy pojedynek naszych robotów. Rywalizacja była, że ho ho… ale też zabawa nieziemska :). Mamy nadzieję, że z naszymi Lofi będziemy się często w taki sposób bawić.

Czytaj dalej
29 maja 2019 | Koniewo | Publiczna Szkoła Podstawowa w Koniewie

Programujemy i testujemy

Szkoła

Podczas dzisiejszych zajęć uczniowie klasy 5 za pomocą smartfonów, komputerów i oprogramowaniu Lofi Blocks, programowali sterowanie swoich robotów by były szybkie i zwinne. Zmieniali parametry prędkości silników by optymalizować skręty i łatwiej pokonywać przeszkody.

Czytaj dalej