Aktualności:

Są to pierwsze zajęcia poświęcona na stworzenie gry matematycznej. uczniowie zostali podzielenie na grupy projektowe, w których pracują. Pierwszym powierzonym zadaniem zostaje zaplanowanie i stworzenie planszy go gry, po której bedzie poruszał się mBot. Następnie uczniowie tworzą ekran startowy gry i planują budowę zadań matematycznych.  

Czytaj dalej
22 lutego 2019 | Olsztyn | Zespół Placówek Specjalnych w Olsztynie

Kodowanie – Lofowanie

Kodowanie z zestawem Lofi, to spore wyzwanie! W końcu najpierw, żeby w ogóle mieć co programować, trzeba sobie samemu roboty złożyć! I niby nic trudnego, są instrukcje, praca w zespole… Jednak nie zawsze wszystkie części są łatwe do skręcenia, szczególnie biorąc pod uwagę małe śrubki 🙂 Samo kodowanie, to już z górki! Nasi #SuperKoderzy świetnie […]

Czytaj dalej
22 lutego 2019 | Gdynia | Szkoła Podstawowa nr 8 im. Obrońców Helu

mBoty w historycznej akcji

Jak przyjemnie jest poznawać tajniki średniowiecznej historii przekonali się uczniowie kl. V C. Celem zabawy było dotarcie mBotem to kolejnych zadań dotyczących Bizancjum (umieszczonych w różnych miejscach holu) i rozwiązanie ich.  Podczas pracy uczniowie korzystali z podręczników i wymieniali się wiedzą. Wszystkie zespoły wykonały zadanie!  

Czytaj dalej
21 lutego 2019 | |

Zabawa i nauka w jednym

Szkoła

Na dzisiejszych zajęciach uczestnicy zapoznali się z najważniejszymi legendami związanymi z Gnieznem, Krakowem i Warszawą. Tworzyliśmy ich własną interpretację w oparciu o graficzny kod dla Ozobotów. Była też chwila relaksu przy tworzeniu kolorowego sudoku na matach edukacyjnych.

Czytaj dalej
21 lutego 2019 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 6 im. Lotników Polskich w Pile

Stawiamy kropki nad naszymi wywiadami czyli…

prawie zrobione! Nasi #Superkoderzy szykują się do zaprezentowania swych wywiadów. Ostatnie szlify w Scratchu. Mieliśmy problemy z programem audacity, ale rozwiązaliśmy “supełki”. Mamy różne wywiady – o pasji, pracy, hobby, szkole sprzed dwudziestu lat, muzyce. Dzieciaki cieszą się z cotygodniowych spotkań. Rozmawiamy nie tylko o projekcie, choć to temat przewodni.  O ich pasjach, zainteresowaniach i […]

Czytaj dalej