Nasze twarze

Czy nasza twarz zawsze tak samo wygląda? Bawimy się efektami w Scratch. https://scratch.mit.edu/projects/176521536/
Czytaj dalejCzy nasza twarz zawsze tak samo wygląda? Bawimy się efektami w Scratch. https://scratch.mit.edu/projects/176521536/
Czytaj dalejDwie godziny zajęć naszego kółka przeznaczyliśmy na stworzenie w programie Scratch gry “tabliczka mnożenia”. Dowiedzieliśmy się co to są pętle, instrukcje warunkowe i zmienne. Każda grupa próbowała zmodyfikować program, dodając do niego kolejne elementy.
Czytaj dalejCzy jabłko może opowiedzieć swoją historię? Zobaczcie sami: https://scratch.mit.edu/projects/180393874/
Czytaj dalejDzisiaj wcielamy się w role konstruktorów. Śrubki, śrubeczki, elementy małe i duże, kółeczka, kabelki, instrukcje…ech czy to ogarniemy?
Czytaj dalejZajęcia w czasie trwania Tygodnia Kodowania okazały się dla uczniów z klasy 5c niezwykłym doświadczeniem. Na lekcji języka polskiego dużą przyjemność sprawiło im dyktando graficzne. Zadaniem uczniów było odszyfrowanie kodu i umieszczenie kartonika o właściwym kolorze we wskazanym miejscu na ogromnej, bo liczącej 2 metry na 2 metry macie edukacyjnej. Efektem naszej pracy była postać […]
Czytaj dalejRobimy duże kroki na przód. Dziewczyny bardzo szybko się uczą, są bardzo kreatywne w udoskonalaniu wspólnego kręgosłupa projektu. Dziś zajmujemy się wprawieniem w ruch tła oraz zapanowaniem nad płetwonurkiem i rybkami w akwarium. U każdego rybki wchodzą w inną relację z nurkiem. Jedne mienią się kolorami inne prowadzą z nim dialog. Jest bardzo dużo radości […]
Czytaj dalejNa dzisiejszych zajęciach niełatwe zadanie było przed nami, musieliśmy stworzyć grę w programie Scratch ” Mistrz tabliczki mnożenia”. Zadanie z początku wydawało się trudne ale z małą pomocą nauczcyciela, wszyscy stworzyli ów grę. Gdy zostało czasu niektórzy zaczęli ją modyfikować, zmienijąć tła czy postać, dodając inne pytania itd BRAWO WY!
Czytaj dalejPierwsze zajęcia z wykorzystaniem sekwensera rytmicznego mamy już za sobą . Uczniowie z wielkim zapałem i fantazje podeszli do zajęć. wszyscy uczymy się kodowania i świetnie się przy tym bawimy.
Czytaj dalejRobotomania w wykonaniu uczniów klasy VI. Majsterkowanie całkowicie pochłonęło I grupę #SuperKoderów-kołczyniaków. Składanie własnych Lofi robotów sprawiło uczniom niesamowitą frajdę. Uczniowie pracowali bez wytchnienia i nawet nie chcieli iść na przerwę. Niezniszczalni #SuperKoderzy opanowali naszą szkołę, budują, testują i sterują… Nie tylko majsterkowanie spodobało się dzieciakom. Zawładnęło nimi programowanie w języku Scratch. Tworzenie własnych animacji […]
Czytaj dalej“Mój starszy kolega wie, jak do programowania zachęcić mnie” – to właśnie pod tym hasłem w ramach trwającego Europejskiego Tygodnia Kodowania uczniowie klasy 5a, 6c i 7a, czyli nasi szkolni Super Koderzy postanowili zachęcić swoich młodszych kolegów z klasy 1b do nauki programowania. Pod opieką pani Iwony Szyszkowskiej i pani Moniki Ćwiklik pokazali pierwszoklasistom jak fajnie jest […]
Czytaj dalej