Czy Słońce zawsze świeci tak samo? cz.1.

Na tej lekcji dowiedzieliśmy się wiele ciekawych informacji na temat Słońca, jego położenia oraz poznaliśmy przyrząd astronomiczny – gnomon.
Czytaj dalejNa tej lekcji dowiedzieliśmy się wiele ciekawych informacji na temat Słońca, jego położenia oraz poznaliśmy przyrząd astronomiczny – gnomon.
Czytaj dalejDziś działaliśmy przy tworzeniu animacji w programie Scratch. Była to dla nas świetna zabawa 🙂 oraz wspaniała lekcja informatyki 🙂 Później stworzyliśmy prostą grę o kierunkach wiatru. Naszą grę można zobaczyć pod linkiem poniżej: https://scratch.mit.edu/projects/420994774/
Czytaj dalejDziś dowiedzieliśmy się w jaki sposób można wykorzystać wiatr. Co to jest elektrownia wiatrowa i jak działa. Duże zainteresowanie wzbudziły w nas informacje ile energii potrzeba do pracy niektórych sprzętów elektronicznych i elektrycznych.
Czytaj dalejA oto ciąg dalszy lekcji o wietrze. Ciekawe informacje pochłonęły nas do reszty. A eksperymenty wywołały u nas duże zainteresowanie.
Czytaj dalej26 sierpnia 2020 r. nauczyciele z naszej szkoły wzięli udział w szkoleniu zorganizowanym w Warszawie przez Fundację Orange. Szkolenie było częścią projektu SUPERKODERZY, do którego nasza szkoła zakwalifikowała się w czerwcu br. Podczas szkolenia nauczyciele: zapoznali się z harmonogramem programu Majsterkowicze 2.0, ktory już od września będziemy realizować z uczniami klas IV-VIII, dowiedzieli się, z […]
Czytaj dalejBardzo Dziękujemy Fundacji Orange za to, że mogliśmy wziąć udział w programie #SuperKoderzy i realizować ścieżkę ” Dziennikarze przyszłości”. Wiele się nauczyliśmy , kształciliśmy umiejętności i świetnie się bawiliśmy,. Chcemy rozwijać nasze cyfrowo -dziennikarskie zainteresowania.
Czytaj dalejSerdecznie dziękujemy Fundacji Orange za możliwość wzięcia udziału w programie #SuperKoderzy – ścieżce ” Poszukiwacze skarbów”. Była to dla nas niesamowita przygoda. Obiecujemy, że nadal będziemy rozwijać naszą cyfrową pasję.
Czytaj dalejSerdecznie dziękujemy za możliwość wzięcia udziału w świetnym programie jakim jest #SuperKoderzy i ścieżce RoboMatematycy. Dziękujemy Fundacji Orange za świetną przygodę. Szkoda tylko, że pandemia uniemożliwiła nam dokończenie i zrealizowanie gry, ale zdobyte doświadczenie i umiejętności będą przez nas dalej wykorzystywane. Dziękujemy 🙂
Czytaj dalejMarzec 2020 rok. Na zajęciach z robotami poznaliśmy ich budowę, jak działają, jak je włączyć, gdzie mają czujniki. Pisaliśmy proste polecenia dla robotów, by zobaczyć jak to wszystko działa. Różnie z tym bywało :)Roboty czasem działały, czasem “odmawiały” współpracy. Przeważnie było to złe podłączenie robota z komputerem.
Czytaj dalejStyczeń 2020 rok. Na zajęciach pracujemy cały czas w programie Scratch poznając nowe instrukcje np. warunkową. Uczniowie wykonują różne zadania wykorzystując poznaną wiedzę.
Czytaj dalej