Nagrania i duszki…

Mamy już nagrane wszystkie sceny, przekonwertowane na odpowiedni plik audio oraz dodane do biblioteki mBlocka duszki przedstawienia. Nie możemy się doczekać, aż zaczniemy tworzyć skrypty….
Czytaj dalejMamy już nagrane wszystkie sceny, przekonwertowane na odpowiedni plik audio oraz dodane do biblioteki mBlocka duszki przedstawienia. Nie możemy się doczekać, aż zaczniemy tworzyć skrypty….
Czytaj dalejPo wstępnym zapoznaniu ze Scretchem przygotowaliśmy “scenę” – narysowaliśmy wszystkie krainy, które w przedstawieniu o Czarnoksiężniku z Oz odwiedzi Dorotka. Poznaliśmy przy tym całą historię, bohaterów, a fragmenty historii oglądaliśmy w Internecie (po polsku i angielsku!!!) 🙂
Czytaj dalejAdministrator szkolnej strony www wrzucił na stronę (link) informację o naszym projekcie – teraz mogą o tym przeczytać wszyscy rodzice i inni zainteresowani 🙂
Czytaj dalejPo wytypowaniu grupy do projektu zaczęła się prawdziwa praco-zabawa ze Scratchem. Pełne obaw jak sobie z tym poradzą 4-to klasiści stwierdziłyśmy jak Sokrates – “Wiem, że nic nie wiem”. Dzieci w tym wieku pewne obycie komputerowe mają już we krwi i zadania wydają się bardzo intuicyjne.
Czytaj dalejDziś nasz LOFI robot-pojazd ruszył. Grupa #Majsterkowiczów z klas III z programu #SuperKoderzy uruchomiła swojego robota. Najpierw trochę zamieszania z podłączeniem czujników i sterownikiem kabla USB, w końcu robocik ożył. Po podłączeniu komputera z laptopem testowaliśmy czujniki za pomocą lekcji interaktywnej. Zadziałał czujnik przycisk, który służył jako: • Włącznik lampki • Dzwonek do drzwi, jak […]
Czytaj dalejPo zatwierdzeniu wniosku nasza przygoda zaczęła się od szkolenia 2 września w Skarżysku Kamiennej – moc nowej nauki i wspaniałej zabawy z robotami 🙂
Czytaj dalejOdzyskane hasło do kokpitu daje możliwość tworzenia relacji z naszych działań! Jesteśmy jako #SuperKoderzy już widoczni na nowej stronie naszej szkoły. Można będzie nasze działania obserwować zarówno w aktualnościach jak i http://pspsuchowola.szkolnastrona.pl
Czytaj dalejUczniowie klas 4 zrealizowali wszystkie zajęcia z sekwencerem zaawansowanym. Efektem tych zajęć jest powstanie kompozycji opartych na melodii “Panie Janie”. Uczniowie pracowali w programie audiosauna, korzystali przy tym z zapisu wielościeżkowego odzwierciedlającego partyturę. Tworząc patterny dobierali instrumenty i stosowali repetycję . W efekcie powstały wspaniałe utworki wielościeżkowe o ciekawych brzmieniach i oryginalnym charakterze. Młodzi kompozytorzy pracowali […]
Czytaj dalejDzisiaj mieliśmy super zabawę! Nasze roboty już działają! Urządziliśmy wyścigi “superpojazdów”! Niestety nadchodzą ferie i na blisko trzy tygodnie zawieszamy zajęcia.
Czytaj dalejSiedemnaścioro szóstoklasistów chętnych do podejmowania trudów pracy dziennikarskiej w najbliższej przyszłości postawi parę ważnych pytań i spróbuje znaleźć wyczerpujące odpowiedzi np.: Czy Mikołaj był uczniem naszej szkoły?
Czytaj dalej