Aktualności:

12 lutego 2020 | Tyczyn | Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Borku Starym

Dzień Bezpiecznego Internetu 2020 z #SuperKoderami

W dniu 11 lutego nasza szkoła wzięła udział w corocznej akcji Dnia Bezpiecznego Internetu pod hasłem: “Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy Razem!”. W ramach tego przedsięwzięcia  przeprowadzone zostały zajęcia z informatyki na temat bezpiecznego korzystania z zasobów sieciowych. Uczniowie poznali zasady bezpiecznego korzystania z Internetu oraz dowiedzieli się z jakimi zagrożeniami mogą spotkać się w sieci.  Ponadto […]

Czytaj dalej
11 lutego 2020 | MAŁOGOSZCZ | SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 24 LUTEGO 1863 R. W MAŁOGOSZCZU

Dzień Bezpiecznego Internetu 2020

Programowanie jest nierozerwalnie związane z usługami i narzędziami dostępnymi w Internecie. Zatem każdy programista, a więc i #SuperKoder powinien znać zasady bezpiecznego poruszania się w cyfrowej przestrzeni. My wyszliśmy nieco dalej i 11 lutego obchodziliśmy w naszej szkole kolejną edycję Dnia Bezpiecznego Internetu pod hasłem „Działajmy razem!”. Organizatorem wydarzenia w Polsce od 2005 r. jest […]

Czytaj dalej
10 lutego 2020 | Olsztyn | Społeczny Zespół Przedszkolno - Szkolny 101

Praca www.re ;)

Naszych prac ciąg dalszy! Jedni mają już szkielet, który uzupełniają treścią, inni zgromadzili materiały, które teraz trzeba wpisać w kody i odpowiednie znaczniki. Są też tacy, którzy postanowili zacząć pracę od nowa! Wszyscy pracujemy na pełnych obrotach 🙂 Bo nagrody czekają: Merge Cube’sy, Lofi… Jest co robić!

Czytaj dalej

Na zajęcia uczniowie odkrywali, w jaki sposób zapisywać ustalone i losowo wybrane ułamki dziesiętne oraz procenty. Uczyli się używać bloczka “połącz”, żeby zapisywać poprawnie treść zadań matematycznych, a także zagnieżdżania bloczków w taki sposób, aby zachować poprawną kolejność wykonywania działań. Łączyli także zadania obliczeniowe ze skryptem robota. Uczniowie świetnie bawili się podczas zajęć.

Czytaj dalej

Na początku zajęć uczniowie grali w cztery gry matematyczne ze studia #SuperKoderzy, po jednej z mnożenia i dzielenia liczb całkowitych, dodawania i odejmowania ułamków, pól i obwodów figur i zadań tekstowych. Po rozgrywkach nauczycielka przeprowadziła pogadankę z uczniami na temat liczb i działań, jakie pojawiały się w tych grach.Następnie drużyna zabrała się za rozwiązywanie pierwszego […]

Czytaj dalej

#SuperKoderzy korzystając z materiałów edukacyjnych online poznali postacie Bolesława Chrobrego i św. Wojciecha. Chętnie sprawdzili swoją wiedzę w quizie w aplikacji Learning Apps. Zaciekawieni kodami QR – nauczyli się je generować. Krok po kroku, zdobywają kolejne umiejętności w programie Scratch.

Czytaj dalej