Czy warto ćwiczyć na wf? – reportaż

Zapraszamy się do zapoznania z reportażem gupy II – “Czy warto ćwiczyć na wf?” https://scratch.mit.edu/projects/213609095/
Czytaj dalejZapraszamy się do zapoznania z reportażem gupy II – “Czy warto ćwiczyć na wf?” https://scratch.mit.edu/projects/213609095/
Czytaj dalejPoniżej prezentujemy projekty Scratch, którymi zajmowaliśmy się w kwietniu 🤖🤖🤖 Zbieranie skarbów przez NURKA: https://scratch.mit.edu/projects/219628643/ Labirynt: https://scratch.mit.edu/projects/219717555/ Kolorowy pisak: https://scratch.mit.edu/projects/219721045/ Mozaika: https://scratch.mit.edu/projects/219712987/ Pracujemy jeszcze nad wiatrakiem, oraz wyścigiem! Już nie możemy doczekać się kolejnej EDYCJI #SuperKoderów!
Czytaj dalejŚwiebodzińscy #SuperKoderzy🤖🤖🤖 mieli okazję poznać jedną z aplikacji do rozszerzonej rzeczywistości jaką jest Quiver i “zakodować” swoje obrazki. W przeciwieństwie do wirtualnej rzeczywistości, która izoluje nas od otoczenia, rzeczywistość rozszerzona sprawia, że świat generowany cyfrowo nakłada się na realny obraz. 💻💻 Aplikacja Quiver – 3D Coloring App (obrazek w 3D) pozwala nie tylko na rozwijanie […]
Czytaj dalejSuperkoderzy zgromadzili materiały i zmontowali swoje reportaże. Trwają ostatnie prace, wszyscy sprawdzają czy każdy element został poprawnie zaprogramowany. Zespoły przeglądają animacje i udzielają sobie porad, co i jak jeszcze można zrobić lepiej.
Czytaj dalejScottie Go! Nie tylko Scratch. Uczymy się programowania. Pomaga nam Scottie Go! czyli innowacyjna gra do nauki programowania dla najmłodszych. Za pomocą kartonowych klocków układamy komendy programistyczne, a aplikacjia mobilna wyznacza zadania, skanuje ułożone rozwiązania i przekształca je w ruch i zachowanie Scottiego oraz poznanych w grze innych bohaterów. Każdy klocek to akcja, którą chcemy […]
Czytaj dalejZapraszamy do zapoznania się z reportażem grupy III – “Po co nosimy telefony do szkoły?” https://scratch.mit.edu/projects/208259423/#player
Czytaj dalejPrzedstawiamy reporataż I grupy – “Co uczniowie piją w szkole?” https://scratch.mit.edu/projects/217847400/
Czytaj dalejKażdy z nas potrafi określić kiedy wieje wiatr jednak czy wszyscy wiemy skąd się bierze i jak go wykorzystać? My już wiemy! 🙂
Czytaj dalejpostanowiliśmy wziąć udział w próbie pobicia Rekordu Guinessa 🙂 Co prawda tym razem się nie udało… ale przeżyliśmy niezapomnianą przygodę i gdy nadarzy się taka okazja na pewno spróbujemy raz jeszcze!
Czytaj dalejDlaczego powietrze raz “ucieka” do góry a raz “opada” w dół? Na to i inne pytania szukaliśmy odpowiedzi wspaniale bawiąc się ze stworzonym własnoręcznie balonami i papierowymi wężami.
Czytaj dalej