Aktualności:

19 marca 2019 | Bytom | Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika

Ostatnie zajęcia z robotami

18 września rozpoczęliśmy zabawę z robotami Lofi. Dzisiaj, 6 miesięcy później – 18 marca ostatnia grupa zakończyła zajęcia, podczas których uczniowie uczyli się sterować za pomocą aplikacji samodzielnie zbudowanymi robotami. Pokonywali tory przeszkód, układali układy taneczne do w rytm muzyki, a także starali się walczyć na arenie niczym zawodnicy sumo. Zabawa była przednia. Szkoda, że […]

Czytaj dalej
19 marca 2019 | Wołowice | Szkoła Podstawowa w Wołowicach

Zawodnik Lofi

Witam Na kolejnych zajęciach przeprowadziliśmy mecz piłki nożnej oraz zawody – slalom. Okazało się że sterowanie robotem to świetna zabawa. Dużo pozytywnych emocji i zdrowej rywalizacji. W drugiej części zajęć skręciliśmy “nakładkę” dla Lofiego i tak zaczął działać nasz światłolubny Lofi. Pozdrawiamy

Czytaj dalej
18 marca 2019 | Warszawa | Szkoła Podstawowa Towarzystwo Edukacyjne Vizja Wawer

Budujemy naszych wirtualnych przyjaciół – część 2

Szkoła

Po zapoznaniu ze Scratchem przyszła kolej na budowę naszych przyszłych maszyn programistycznych. Cała grupa ochoczo zabrała się do pracy i już nie może doczekać się programowania nowo powstałych robotów!

Czytaj dalej
18 marca 2019 | |

Witaj, świecie!

Szkoła

Witaj na witrynie Superkoderzy Sites. To twój pierwszy wpis. Edytuj lub usuń go, a następnie rozpocznij blogowanie!

Czytaj dalej
Szkoła

Kolejne zajęcia poświęcone były Warszawie. Przeczytaliśmy legendę pt. “Legenda o Warsie i Sawie” i rozmawialiśmy o najważniejszych postaciach tej opowieści. Układaliśmy pytania i każdy uczeń, po wylosowaniu pytania, odpowiadał na nie. Po wyczerpaniu pytań zabraliśmy się za zakodowanie drogi dla Ozobota, który musiał odnaleźć drogę Warsa do Sawy. Nanosiliśmy odpowiednie kody i sprawdzaliśmy, czy Wars […]

Czytaj dalej
Szkoła

Utrwaliliśmy wiadomości o Krakowie. Uczestnicy zajęć wybrali trzy atrakcje turystyczne Krakowa i w programie Scratch tworzyli skrypty. Finałem pracy był krótki quiz o zabytkach Krakowa (Wawel, Bazylika Mariacka, Sukiennice, Stary Rynek i Sukiennice, Pomnik Adama Mickiewicza). Uczniowie rozwiązywali quizy wykonane przez kolegów. Na koniec tworzyli program w dydaktycznym środowisku programowania Baltie. Zadaniem było wyczarowanie zamku […]

Czytaj dalej