Aktualności:

16 stycznia 2018 | Łask | Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika

Przygotowania scenografii….

Szkoła

Po wstępnym zapoznaniu ze Scretchem przygotowaliśmy “scenę” – narysowaliśmy wszystkie krainy, które w przedstawieniu o Czarnoksiężniku z Oz odwiedzi Dorotka. Poznaliśmy przy tym całą historię, bohaterów, a fragmenty historii oglądaliśmy w Internecie (po polsku i angielsku!!!)  🙂

Czytaj dalej
16 stycznia 2018 | Łask | Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika

Pierwsze kroki ze Scretchem….

Szkoła

Po wytypowaniu grupy do projektu zaczęła się prawdziwa praco-zabawa ze Scratchem. Pełne obaw jak sobie z tym poradzą 4-to klasiści stwierdziłyśmy jak Sokrates – “Wiem, że nic nie wiem”. Dzieci w tym wieku pewne obycie komputerowe mają już we krwi i zadania wydają się bardzo intuicyjne.

Czytaj dalej
16 stycznia 2018 | Słupsk | Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku

LOFI robot-pojazd ruszył w grupie #Majsterkowiczów z klas III z SP-6 z programu #SuperKoderzy

Dziś nasz LOFI robot-pojazd ruszył. Grupa #Majsterkowiczów z klas III z programu #SuperKoderzy uruchomiła swojego robota. Najpierw trochę zamieszania z podłączeniem czujników i sterownikiem kabla USB, w końcu robocik ożył. Po podłączeniu komputera z laptopem testowaliśmy czujniki za pomocą lekcji interaktywnej. Zadziałał czujnik przycisk, który służył jako: • Włącznik lampki • Dzwonek do drzwi, jak […]

Czytaj dalej
16 stycznia 2018 | Suchowola | Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej

Nasza pierwsza relacja :-)

Szkoła

Odzyskane hasło do kokpitu daje możliwość tworzenia relacji z naszych działań! Jesteśmy jako #SuperKoderzy już widoczni na nowej stronie naszej szkoły. Można będzie nasze działania obserwować zarówno w aktualnościach jak i http://pspsuchowola.szkolnastrona.pl

Czytaj dalej
16 stycznia 2018 | Sosnowiec | Prywatna Szkoła Podstawowa nr 5 "Twoja Przyszłość"

Sekwencer zaawansowany bez tajemnic.

Szkoła

Uczniowie klas 4 zrealizowali wszystkie zajęcia z sekwencerem zaawansowanym. Efektem tych zajęć jest powstanie  kompozycji  opartych na melodii “Panie Janie”. Uczniowie pracowali w programie audiosauna, korzystali przy tym z zapisu wielościeżkowego odzwierciedlającego partyturę. Tworząc patterny dobierali instrumenty i  stosowali repetycję . W efekcie powstały wspaniałe utworki wielościeżkowe o ciekawych brzmieniach i oryginalnym charakterze. Młodzi kompozytorzy pracowali […]

Czytaj dalej