Aktualności:

26 sierpnia 2020 | Olsztyn | Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Zintegrowanymi "RAZEM"

Wiatr i kierunki świata – tworzymy animację.

Szkoła

Dziś działaliśmy przy tworzeniu animacji w programie Scratch. Była to dla nas świetna zabawa 🙂 oraz wspaniała lekcja informatyki 🙂 Później stworzyliśmy prostą grę o kierunkach wiatru. Naszą grę można zobaczyć pod linkiem poniżej: https://scratch.mit.edu/projects/420994774/

Czytaj dalej
26 sierpnia 2020 | Nowa Jedlanka | Szkoła Podstawowa w Nowej Jedlance

Szkolą się nasi nauczyciele

26 sierpnia 2020 r. nauczyciele z naszej szkoły wzięli udział w szkoleniu zorganizowanym w Warszawie przez Fundację Orange. Szkolenie było częścią projektu SUPERKODERZY, do którego nasza szkoła zakwalifikowała się w czerwcu br. Podczas szkolenia nauczyciele: zapoznali się z harmonogramem programu Majsterkowicze 2.0, ktory już od września będziemy realizować z uczniami klas IV-VIII, dowiedzieli się, z […]

Czytaj dalej

Serdecznie dziękujemy za możliwość wzięcia udziału w świetnym programie jakim jest #SuperKoderzy i ścieżce RoboMatematycy. Dziękujemy Fundacji Orange za świetną przygodę. Szkoda tylko, że pandemia uniemożliwiła nam dokończenie i zrealizowanie gry, ale zdobyte doświadczenie i umiejętności będą przez nas dalej wykorzystywane. Dziękujemy 🙂

Czytaj dalej

Marzec 2020 rok. Na zajęciach z robotami poznaliśmy ich budowę, jak działają, jak je włączyć, gdzie mają czujniki. Pisaliśmy proste polecenia dla robotów, by zobaczyć jak to wszystko działa. Różnie z tym bywało :)Roboty czasem działały, czasem “odmawiały” współpracy. Przeważnie było to złe podłączenie robota z komputerem.

Czytaj dalej
29 czerwca 2020 | Biesna | Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Biesnej

Dziękujemy!!!

Dziękujemy Fundacji Orange za możliwość uczestniczenia w programie edukacyjnym #SuperKoderzy, który pozwolił nam wzbogacić naszą wiedzę i umiejętności z zakresu programowania oraz robotyki. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Biesnej melduje ukończenie ścieżki RoboMatematycy.

Czytaj dalej