Aktualności:

31 stycznia 2019 | Skierbieszów | Szkoła Podstawowa w Sulmicach

“Taniec robotów”

Wielka radość, kiedy wreszcie udało nam się wprawić w ruch nasze roboty. “Tańczy tak jak mu zagramy” – za sprawą programu przez nas napisanego. Zabawa z Lofi jest super!

Czytaj dalej
31 stycznia 2019 | Ludzisko | Szkoła Podstawowa im. Jana z Ludziska w Ludzisku

Tworzymy grę matematyczną.

Rozpoczęliśmy realizację projektu własnej gry matematycznej. Niektórzy uczniowie nie mogli się już doczekać, a pomysły zapisywali od października. Wszyscy aktywnie współpracowali między sobą i dzielili się pomysłami oraz wiedzą. Główne cele zajęć zostały osiągnięte.

Czytaj dalej
30 stycznia 2019 | Ptaszkowo | Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ptaszkowie

Film z lekcji informatyki :)

Udział w programie #SuperKoderzy to dla nas #SuperPrzygoda. Lekcje informatyki są zabawne i interesujące. Nie możemy się doczekać kolejnych zajęć i zabawy robotami. A już niedługoooo połączymy to z lekcjami języka niemieckiego 🙂 Zapraszamy na szkolną stronę Facebooka aby zobaczyć nasz filmik https://www.facebook.com/zsptaszkowo/videos/612923762472977/        

Czytaj dalej
30 stycznia 2019 | |

Reportaż jako gatunek.

Szkoła

Za Nami dwa tygodnie ferii! Pełni zapału wróciliśmy do szkoły. Wtorkowe zajęcia rozpoczęły się krótkim przypomnieniem wiadomości z poprzednich zajęć. Następnie przeszliśmy do uporządkowania naszej wiedzy. W tym celu stworzyliśmy mapę mentalną. Dobrze znamy ten sposób zapisu ważnych informacji.  Dowiedzieliśmy się,że istnieje różnica między reporterem a reportażystą oraz czym jest mowa niezależna, a czym mowa zależna. Podczas wykonywania mapy […]

Czytaj dalej
30 stycznia 2019 | Kielce | Zespół Szkół im. Juliusza Verne'a

Styczeń- czas pracy i odpoczynku

Szkoła

W styczniu oprócz pracy na projektem mogliśmy również odpocząć w czasie ferii. Jednak, to nie był powód, by nie zająć się Scratchem przed, jak i po naszym wolnym. Cały styczeń to czas jaki poświeciliśmy na energię słoneczną oraz możliwość jej wykorzystania – musimy przyznać, że te zajęcia bardzo nam się podobały, a przy okazji mogliśmy […]

Czytaj dalej

# Superkoderzy z Zespołu Niepublicznych Placówek Oświatowych podczas dwóch kolejnych zajęć poznawali Kraków, drugą stolicę Polski, ćwicząc jednocześnie logiczne myślenie i orientację przestrzenną. Podczas zajęć uczniowie m. in. kodowali drogę dojścia przez labirynt do Smoka Wawelskiego wprowadzając kolejne warunki

Czytaj dalej