Aktualności:

4 stycznia 2018 | Gdynia | Szkoła Podstawowa nr 26

Animowana Kartka Świąteczna

Miłym zaskoczeniem dla nas była wiadomość, że znaleźliśmy się w gronie  nagrodzonych prac w konkursie  “Świąteczna kartka #SuperKoderów”. Praca Marysi jest do obejrzenia pod adresem  https://scratch.mit.edu/projects/193484459/

Czytaj dalej
3 stycznia 2018 | Pruszcz Gdański | Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki

3 stycznia 2018 r. – programujemy nasze roboty.

Święta… święta i po świętach. Dzisiaj spotkaliśmy się na kolejnych zajęciach Super Koderów Trójki. Każda grupa programowała swój pojazd według własnego pomysłu. Pojazd omijajacy przeszkody, podążający za światłem, sterowany strzałkami itd… Pani jest z nas dumna, ze radzimy sobie sami i nie chcemy żadnej pomocy – a jeżeli już to pomoc koleżeńska jest najlepsza:). Trening […]

Czytaj dalej
Szkoła

Na zajęciach w grudniu zajęliśmy się tym co lubimy najbardziej :)Programowaniem naszych robotów. Po początkowych problemach z komunikacją ze scratchem skomunikowaliśmy i uruchomiliśmy nasze roboty. Poznaliśmy także program lofi blocks. Udało się nam nawet rozegrać mecz w piłkę nożną :)Kolejne zajęcia poświęciliśmy tworzeniu kartki świątecznej w programie Scratch. Niestety nie udało się wygrać, ale zabawy […]

Czytaj dalej
1 stycznia 2018 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

PIERWSZE KROKI W AUDACITY

Grudzień obfitował w wydarzenia, w których mimo przedświątecznej krzątaniny #Superkoderzy z SP 11  brali udział  niezwykle aktywnie. Najpierw dostaliśmy upragnione tablety oraz słuchawki. Już na pierwszej przerwie wypróbowaliśmy nowy sprzęt, nagrywając wypowiedzi naszych kolegów i koleżanek. Na kolejnych zajęciach rozmawialiśmy o kolędach i jasełkach. Po krótkich przygotowaniach nagraliśmy całe jasełka, które trwały aż 8 minut. […]

Czytaj dalej
31 grudnia 2017 | Świdnik | Szkoła Podstawowa w Kalinówce

Podsumowanie półrocza w SPK

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Kalinówce są już na półmetku. Na zajęciach, które odbywają się dwa razy w tygodniu uczniowie zdołali już opanować podstawy robotyki: budowę, zmysły, bramki logiczne, podstawy programowania Arduino. Ponadto brali udział w Codeweek’u, co sprawiło im wielką satysfakcję. Dzielili się także swoją wiedzą z młodszymi uczniami, a niektórzy z nich byli pomocą […]

Czytaj dalej