Realizujemy projekt Robo-Matematycy.

Praca nie jest łatwa. Zapisujemy zadania matematyczne. Łączymy zadania obliczeniowe ze skryptem robota. Nie poddajemy się, walczymy.
Czytaj dalejPraca nie jest łatwa. Zapisujemy zadania matematyczne. Łączymy zadania obliczeniowe ze skryptem robota. Nie poddajemy się, walczymy.
Czytaj dalejW kwietniu nastąpiła dłuższa przerwa w naszych działaniach. Z tego względu zmodyfikowaliśmy pracę i w maju ograniczyliśmy liczbę grup i powstających gier do dwóch (przy udziale wszystkich uczestników projektu) oraz zwiększyliśmy częstotliwość spotkań. W efekcie udało nam się osiągnąć cel – powstały dwie gry planszowe, których bohaterami są roboty, a twórcami nasi uczniowie.
Czytaj dalejZbliżamy się do końca zajęć . Na początku maja uczniowie klas 4 zorganizowali wyścigi robotów sterując nimi z tabletów.
Czytaj dalejW dniu 10 maja grupa #SuperKoderów z naszej 16stki spotkała się ostatni raz w ramach projektu fundacji Orange. Zrealizowaliśmy wszystkie jednostki przewidziane dla ścieżki Majsterkowicze 2.0. Zbudowaliśmy roboty, które stały się Naszymi kompanami w bardzo ciekawej przygodzie trwającej przez ostatnie 9 miesięcy….był to wspaniały czas, zarówno dla uczniów biorących udział w projekcie, jak również dla […]
Czytaj dalejJuż dobiegła końca nasza przygoda z #SuperKoderami. Jako podsumowanie własnych dokonań uczniowie wykonali gry matematyczne, które wzajemnie przetestowali i skorygowali drobne błędy. Na krótką prezentację możliwości mBotów zaprosiliśmy rówieśników.Planujemy zaprezentować efekty naszych spotkań szerszej publiczności. Fundacja ORANGE przesłała dla wszystkich uczestników pamiątkowe dyplomy, a najaktywniejsi uczniowie otrzymali dodatkową nagrodę od nauczyciela prowadzącego – dodatnie punkty […]
Czytaj dalejZe względu na rekolekcje oraz strajk nasze zajęcia troszkę się przesunęły. Ale nadrabiamy zaległości. Tworzymy grę z czterema zadaniami matematycznymi. Mieliśmy w maju już trzy spotkania i nasza gra jest już prawie gotowa. W najbliższą środę ostatnie szlify i zostaniemy SUPERKODERAMI! Na pewno pochwalimy się końcowym efektem naszej pracy. A dziś kilka zdjęć z poprzednich […]
Czytaj dalejOstatnim działaniem projektowym #SuperKoderów było zorganizowanie warsztatów dla młodszych uczniów. W dniu 24 maja odwiedziliśmy z Naszymi robotami uczniów w pierwszej klasy szkoły podstawowej. Uczestnicy projektu wraz z prowadzącymi najpierw opowiedzieli i zapoznali dzieci z tematyką programu. Omówili budowę robota oraz opowiedzieli jak przebiegały kolejne spotkania. Pokazaliśmy robota światłoluba oraz opowiedzieliśmy o programowaniu, dzięki któremu […]
Czytaj dalejTo był niezwykły dzień. Dzień, w którym pokazaliśmy wszystkim uczestnikom projektu „Ośmiu Najlepszych w Gminie Pisz”, że wiedzę i doświadczenie można zdobywać w sposób nietuzinkowy i oryginalny. W Pikniku uczestniczyli uczniowie naszej szkoły, Szkoły Podstawowej w Hejdyku i Szkoły Podstawowej w Kotle Dużym (ok. 250 osób). Roboty, nauka kodowania i programowania, drukarka 3D, wirtualna rzeczywistość, […]
Czytaj dalejUczestnicy projektu #SuperKoderzy 21 maja 2019 r.podsumowali kilkumiesięczną pracę, prezentując swoje dokonania na forum szkoły. Nasi “dziennikarze przyszłości” dzięki projektowi przygotowali multimedialne reportaże wykonane w Scratchu. W swoich prezentacjach poruszyli następującą tematykę: Spędzanie czasu wolnego”, “Dziennikarze przyszłości o szkole przeszłości”, “Jak nie zgubić się w labiryncie wiedzy? Projekt umożliwił uczniom zapoznanie z nowymi technologiami przy […]
Czytaj dalej