Aktualności:

Cztery grupy reporterskie ze Szkoły Podstawowej nr 2 rozpoczęły prace nad swoimi projektami. Każdy zespół, złożony z naczelnego, fotografa, wywiadowcy, technicznego i koordynatora, wybrał swój temat. Od tej pory każda grupa realizuje zadania wpisane do dzienniczka reportera. Tematy wybrane przez uczniów: wywiad ze znanym piłkarzem, szkoła ze wspomnień dorosłych mieszkańców naszego miasta, zajęcia pozalekcyjne uczniów, […]

Czytaj dalej
29 stycznia 2018 | Konstancin-Jeziorna | Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Żeromskiego

Pierwsze zajęcia z tabletami

Młodzi dziennikarze z Konstancina-Jeziorny wykorzystują w swoich działaniach tablety, zakupione w ramach programu #SuperKoderzy i świetnie się przy tym bawią. Na pierwszych zajęciach z tabletami, uczniowie uczyli się korzystania ze wspólnego Dysku Google, na którym zamieszczamy zdjęcia, filmy oraz nagrania audio. Dzięki temu do materiałów stworzonych przy użyciu tabletów ma dostęp cała grupa. Pliki mp3 […]

Czytaj dalej
26 stycznia 2018 | Opole | Szkoła Podstawowa nr 31

Audiosauna – było gorąco jak w saunie

Dotarliśmy do Audiosauny. To naprawdę niełatwy program. Udało nam się zapisać tam utwór Panie Janie. Jak starczy nam zapału (a będzie trudno) to zmiksujemy.

Czytaj dalej
26 stycznia 2018 | Świebodzin | Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego

Tworzymy mroczny Labirynt w Scratch!

Na ostatnich zajęciach #SuperKoderzy tworzyli mroczny Labirynt w Scratch! Niektórzy z nich zmodyfikowali planszę, oraz stworzyli własnego duszka wg. własnych pomysłów, inspiracji i wyobraźni! Kto powiedział, że nauka programowania musi być trudna? 🤖🤖💻 …a na koniec zajęć znalazł się jeszcze CZAS na ulubione przez SuperKoderów WYŚCIGI Robotów! 🚀🚀🚀 Nad udoskonalaniem labiryntów zmagać będziemy się na […]

Czytaj dalej
26 stycznia 2018 | Krosno | Miejski Zespół Szkół Nr 4. Szkoła Podstawowa Nr 15

Nareszcie (super)kodujemy

Po wielu dniach mozolnej pracy, przystąpiliśmy do PRAWDZIWEGO kodowania. Na początek każdy otrzymał kartę pracy na której opisane było działanie czujnika odległości. Na kartach znalazły się także schematy blokowe algorytmów według których miały działać nasze LoFiRobociki. Schematy były (niestety) puste i każdy musiał WŁASNORĘCZNIE uzupełnić wpisy tak, aby wszystko było zgodnie z zadaniami jakie były […]

Czytaj dalej