#SuperKoderzy z Konotopu podsumowują swoją pracę

W ramach zajęć zostaliśmy zapoznani z definicją reportażu jako gatunku literackiego, dowiedzieliśmy się jak powstaje. Mieliśmy możliwość przeanalizowania różnych form reportażu: filmowego, radiowego i prasowego. Stworzyliśmy  mapę mentalną opisującą reportaż jako gatunek, dzięki czemu potrafimy rozumieć, czym charakteryzuje się i określić jego tematykę. Wiemy jaka jest różnica między językiem literackim a potocznym, świadomie stosujemy intonację zdaniową. Zapoznaliśmy się z językiem programowania Scratch, dowiedzieliśmy się co to jest duszek, scena, kostium i skrypt.  Nauczyliśmy się wykorzystywać instrukcję warunkowe, pętle i tworzyć zmienne, a także dodawać pliki dźwiękowe do programu Scratch. Samodzielnie tworzyliśmy proste animacje. W grudniu rozpoczęliśmy naukę podstaw montażu dźwięku i przekształcaliśmy dźwięki w programie Audacity, nagrane wcześniej na tabletach zakupionych w ramach programu #SuperKoderzy. W styczniu tuż po naszych feriach  nastąpił podział na grupy i zaczynamy pracować nad pokazowym reportażem.   [gallery size="large" ids="16,17,37,36,34,35,33,32,31,22,21,19,24,23,26,25,27,30,28,29"]