Gra w kelnera

Przedstawimy Wam najdłuższy projekt, nad którym spędziliśmy kilka zajęć. Naszym celem był wyścig kelnerów na czas z użyciem odpowiednio zaprogramowanego Micro Bita.

Zadanie polegało na przejściu drogi i nie rozlaniu zupy. Jak to zrobiliśmy? Najpierw odpowiednio zaprogramowaliśmy Micro Bita. Do tego użyliśmy czujnika wychylenia na osi X - to on mierzył odpowiednio zakres dopuszczalny ruchu. Później dodaliśmy do tego przycisk A, który w przypadku rozlania zupy wskazywał smutną buźkę i odliczał 3 sekundowy postój, aby wytrzeć rozlaną zupę:) na talerzu. Z tak zaprogramowanym Micro Bitem mogliśmy działać. Stworzyliśmy więc tor przeszkód, wyznaczyliśmy zasady i mogliśmy przejść do zabawy, a było jej sporo.

https://youtu.be/iQwdg1dr9Lk
Kuba przemierzający tor przeszkód