Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

Piła

Realizujemy program: Dziennikarze przyszłości

Karolina Pawłowska

Prowadzący

Nauczyciel języka polskiego

Karolina Strógarek

Prowadzący

Nauczyciel języka polskiego i oligofrenopedagog

Aktualności:

12 listopada 2017 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

KILKA SŁÓW O… REPORTAŻU

Kolejne dwa zajęcia poświeciliśmy reportażowi. Najpierw obejrzeliśmy dwa wideoreportaże o pasji do motocykli i walce z chorobą. Potem czytaliśmy przyniesione przez nas. A wszystkie były bardzo interesujące. W końcu przeszliśmy do działania i stworzyliśmy mapę myśli dotyczącą poznawanej formy dziennikarskiej. Zabawy było co niemiara. Również dzięki temu, że na początku zajęć dokonaliśmy uroczystego „un boxingu” […]

Czytaj dalej
1 listopada 2017 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

Kto koduje, nie błądzi!

Przyłączyliśmy się do obchodów Tygodnia Kodowania. Każdego dnia na lekcjach języka polskiego  realizowaliśmy różnorodne zagadnienia kodowania połączone z tematyką zajęć. Tworzyliśmy komiksy wg “Mitu o Heliosie i Featonie” i gry ortograficzne w aplikacji Scratch. Kodowaliśmy także bez użycia komputera, grając w zmodyfikowane statki na podstawie powieści Ferenca Molnara “Chłopcy z Placu Broni” i szyfrując zagadki […]

Czytaj dalej
1 listopada 2017 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

Programowanie w SCRATCHU to dla nas pestka!

Przez kolejne cztery tygodnie uczyliśmy się  podstaw programowania w Scratchu. Stworzyliśmy “Scratchowy poradnik językowy” oraz gry ortograficzne.

Czytaj dalej
1 listopada 2017 | Piła | Szkoła Podstawowa nr 11 im. Królowej Jadwigi

SUPERKODERZY w SP11!

W nowym roku szkolnym 2017/2018 klasa 6d oraz chętni uczniowie rozpoczęli naukę programowania w praktyce, będą rozwijać kreatywność, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole podczas zajęć, na których zrealizują założenia  ścieżki dziennikarskiej “Dziennikarze przyszłości” wykorzystującej program Scratch i Audacity do tworzenia reportaży – podkastów. „Dlaczego chcą zostać SuperKoderami?”  

Czytaj dalej